Basitleş(tir)ememek.

'Artık yoruldum ve neredeyse şiir okumayı geçtim yazmayı bile bırakacağım' fevriliklerimden birinde aklıma düştü, sorgulamadım. Yüzeysel insanların yüzeysel sorunları olurdu ve keşke gelseydin de hava yağmurlu diye evden dışarı çıkamamayı dert etseydik. Sonra fark ettim ki biz neredeyse 'bir yağmur yağsa da beraber ıslansak' kadar bir şeydi. Diğer türlü bir biz, biz değildi. Vazgeçtim. Seninle yüzeysel olmaktansa tek başıma ıslanırım dedim, vazgeçtim.

'Artık adının geçtiği cümleler kurmak bile zoruma gidiyor, hala varoluşun midemi bulandırıyor' fevriliklerimden birinde aklıma düştü, oturdum, sorguladım. Sonra fark ettim ki o çok sevdiğim Beatles tişörtünü bile pijama olarak tükettiğim bir değer sisteminde bulunduğun yer kendine yakışandan çok fazla. Vazgeçtim. Adını içimdeki birtakım sıkıntılara özne yapmaktansa öznesiz kalırım dedim, vazgeçtim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder