Sevgilim?

Nolursun iyelik eki kullanma sevgilim.
Gülümsüyorum falan, hoş değil bunlar.
Nolursun o adımın ve o ne kadar kızsam da sırf sen söylüyorsun diye nasıl da sahiplendiğim sıfatlarımın sonuna o iyelik ekini getirme sevgilim.
Alışıyorum falan, içimi acıtıyorlar.
Aptal bir ses kaydını dinleyebilmek için dakikalarca aptal heyecanıma yenik düşüyorum sevgilim. 
Beni tanıyorsun, seni genelde özlüyorum. Mütemadiyen seviyorum da, bunların hepsinden haberin var.
Bazen birilerine kızıyorum.
Birilerine bazen çok fena kızıyorum. Seni unutturabilselerdi ölürler miydi? Hiç değilse bir deneselerdi. Belki başarırdım.
Nolursun bir daha hiç gelmeyeceğine beni ikna et sevgilim.
Ben hala arada hayal kuruyorum, akıllanmadım.
Maksat unutmak da değil ya biliyorsun, yokluğuna alışayım istiyorum.
Nolursun beni sevmediğini falan söyle sevgilim.
Söyle de az biraz nefret edebileyim senden.
Yoksa beni sevdiğine falan inanıyorum, aldanıyorum.
'Yeterince' duvarına tosluyorum.
Artık nerelere kaçacağımı şaşırdım sevgilim.
Kendimden başka bir yere gidemiyorum.
Beni tanıyorsun, sensiz genelde yapamıyorum. Çoğu kez kaçmaya yelteniyorum da başaramıyorum.
Sana sevgilim diyemedikçe kendime küsüyorum sevgilim.
Bazen birilerine küfrediyorum.
Birilerine bazen çok fena küfrediyorum. Senden başkasını da sevebileceğimi gösterselerdi bana ölürler miydi? Bir kerecik deneselerdi. Belki başarırdım.
Nolursun bana gel deme sevgilim.
Heves ediyorum falan, yazıktır bana da.
Beni tanıyorsun, hala da gelmekten çok korkuyorum.
Gelirim de seni öpemem diye çok korkuyorum.
Nolursun sevgilim.
Bana öyle güzel şeyler söyleme.
Hala da utanmadan kurduğum hayallere inanırım diye her şeyden çok korkuyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder