-Affedersiniz, varsa biraz şans alabilir miyim? Evet evet, şu küçüklerden, mümkünse çikolatalı olanlardan.
...
Canımın çay istemediği bazı zamanlar oluyor inanmazsınız.
Normalde fazlasıyla güleceğim ufacık şeyler ağlayasımı getiriyor.
Bazı zamanlar ağlayamıyorum da inanmazsınız.
Öyle bir şeye kalkıştım ki elim ayağım geri geri gidiyor ben gidemiyorum.
Aylarca sakladığım bilmem kaç fotoğrafı bir çırpıda siliyorum.
Sabrımın dakikalarla sınırlı olduğu mesajlara günlerce cevap vermiyorum.
Galiba başarıyorum dediğim bazı zamanlar oluyor inanmazsınız.
Kelebek ömrü kalp çarpıntıları yaşıyorum.
Normalde pek de umrumda olmayacak şeyler canımı sıkıyor.
Bazı zamanlar can da bile hal kalmamış oluyor inanmazsınız.
Öyle bir şeye kalkıştım ki ne benimseyebiliyor ne vazgeçiyorum.
Sırf  onun diye çantamda taşıdığım çakmağı yoldan geçen birine veriyorum.
Sarhoşluğumun 2 birayla sınırlı olduğu masalarda tanımadıklarıma onu anlatıyorum.
Aramalarımın meşgule düştüğü bazı zamanlar oluyor inanmazsınız.
Akıl almaz kararları bir kıvılcımlık fevriliklerle  alıyorum.
Normalde çatır çatır kavga edeceğim şeylerde sus pus kalıyorum.
Bazı zamanlar nefes de alamıyorum inanmazsınız.
Öyle bir şeye kalkıştım ki gerisini siz sorsanız dahi anlatamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder