Yarın sabah öperek uyandıramayacak olmak nasıl yeterli bir balkon kederidir.
Sen koskoca bir on günsün nasıl bu kadar hızlı bitebildin allah aşkına.
Böyle seri özlemek yasaklanmalı.
Gitme, hiçbir zaman hiçbir yere gitme büyüsü var mıdır?
Oysa daha dün kendimi şanslı saymıştım öpülecek en güzel yerinden iki tane var diye.
Ben daha önce hiç böyle olmadım biliyor musun?
Her gece sana uyuyup her sabah sana uyandığımda söz menemeni sadece sarısından yapacağım.
İçime dolsan ya bir damlanı ziyan etmeden, öyle lazımsın ki bana.
Öyle benimsin ki, öylesine bensin.
Ellerinden birer kopya bıraksaydın gitmeden.
Yarın sabah kokunu alamayacak olmak nasıl yeterli bir dal sigaradır bilseydin bırakırdın.
Fotoğrafınla bakışarak anlaşacağız belli bir süre.
Bir de tek tek ellerinle yazdığın notları okurum gecelerce.
Üzülüyorum diye kızmaya hakkın yok anlaşalım baştan.
Çünkü ben hiç böyle olmadım bilmiyorsun.
Mutluluktan ağlıyorum, nasıl böyle güzel bir şeye sahibim diye.
Hak etmemişim gibi hiç, ya da bunca zamandır emek emek seni hak etmişim gibi.
Her gece sana uyuyup her sabah sana uyandığımda söz arkanı dönmeye izin vereceğim.
Ama o zamana kadar gitme, hiçbir yere gitme ne olursun.
Birini nefessiz bırakmak çok günahmış geçen gün okudum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder