Çok şey değil, beni hatırla istiyorum.
Arada bir ama, öyle sık olmasın. Olmasın ki bir anlamı olsun.
Bir kız vardı de, çok üzmüştüm zamanında.
Çok sevmiştim de yine de çok üzmüştüm.
Bir kız vardı de, ama ne kadar vardı, öyle böyle değil.
Çok üzülmüştü de yine de çok sevmişti.
Şu kadarcık hakkım varsa sende, beni unutma istiyorum.
Biliyorum, koku demiştin, kokunu içime çektiğimde seni hiç unutamayacağım demiştin. Hoş, unutmak da istemiyorum zaten, orası ayrı demiştin.
Biliyorum, unutamayacağın hiçbir şey paylaşamadık seninle.
Gelmedin, gelemedin belki de.
Ama de n'olursun, bir kız vardı de.
Beş yüz küsur kilometreye inat aşık olmuştuk de.
Durduk yere anımsa beni istiyorum.
İçin cız bile etsin istiyorum, keşkelerin olsun benim için.
Özle istiyorum.
Canını yakabilmek bile istiyorum inan.
Çünkü elle tutulur hiçbir şeye sahip olamadık seninle.
Hatıralarım içinde bir yerlere dokunduğu sürece varım çünkü senin için.
Kulağa hoş gelmiyor biliyorum ama gerçek bu, biliyorsun.
Canımı yaktığın kadar canın yansın istiyorum.
Yansın ki hala beni hatırlıyor olduğunu bileyim.


2 yorum:

  1. "acaba o da acı çekiyor mudur?" sorusu var ya, deli gibi dönüyor beynimde. Ya ben zeki müren dinleyip içiyorken o bi başkasyla mutluysa. Bi gram bile sevmediyse beni.
    ..
    bunları diye diye delirecem bir gün
    insan karşısındakiin acı çektiğini gördükçe rahatlıyor, "ben çektim o da çeksin" değil ama. "Evet olmuş bişeyler, bana karşı bişeyler hissetmiş/hissediyor" düşüncesi

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle anlatmak istediğim şey.
    düşünmeden edemiyor insan, biliyorum.
    ama bir yerlerden başlamak lazım 'devam edebilme'ye.
    onun/onların yapmayı başardığı gibi.

    YanıtlaSil